05 aprill 2014

Riias. Nagu päris.

Mulle väga meeldis Lätis. Oli teistmoodi olemine. Ikkagi välismaa. Ikkagi... 
Käisime Jurmala veepargis. Mina ilmselt sinna enam ei lähe, minu jaoks oli see liiga lärmakas ja must :D Ma pole mingi pedant, aga riietusruumi põranda mustus oli minu jaoks piin.. Samas, hea kogemus ikkagi. Eriti hästi sain ma aru, miks selles torus, kus on võimalik saavutada kiirus 65 km/h, peab hoidma enda jalad tugevalt ristis... Te saate aru? 

Aga muidu oli tore. Lidosse peab vist veel minema - minu arust on täiesti naljakas ennast jälgida, kuidas tühja kõhuga ja lastega seal olles mõtlemine kinni kiilub ja täiesti mõttetuid ringe teed, ise ka ei saa aru, mida, kus ja kuipalju peaks võtma :D Hea, et mõnel meist mingigi juhiste andmine välja tuli... :)

Ja eriti hubane oli öö ja hommikupoolik külaliskorteris. Ma küll ei saa hästi aru, miks me sealt ära pidime tulema... See on veidi segane mu jaoks - seal oli palju rohkem ruumi kui meil kodus, palju ilusam kui meil ja palju mõnusam tunne kui meil :) 


Ja Läti hipsterite kohas käisime ka ära ;) Chomsky oli selle koha nimi? Nüüd on siis nii Eesti kui Läti hipsteritega tutvus tehtud :) 
Mõned pildid ka.. 











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar