01 märts 2012

Leelo 3. sünnipäev :)

Teie jõuate sellele blogilehele vahetevahel? Mina küll mitte :S Hullumaja, ma ütlen. Peaks töölkäimise maha jätma, oma aega pole üldse!!! :D Tahaks nii palju teha ja eriti pilte, aga...

Aga igatahes- siit tuleb Leelo 3-s sünnipäev! Ehk siis 27. detsember 2011. Head vaatamist!
______________________

Väike loomake tudub. Ta juba teab, et sünnipäevahommikuti lauldakse:"Palju õnne Sulle!", aga õnneks on ta veel nii väike ja ei jõua varem üles tõusta... Küll kunagi jõuab. Minu armas kolmas lapseke. Uskumatu, et teised armsakesed on juba niiiii suured...








Leelo ütleb:"Aitäh, et te selle kingituse mulle tõite!" ja samal ajal krabistab paberiga ruttu-ruttu, et kink kiiresti avada...


...käes! Ja õnneks valmistab lapsele palju rõõmu ka!



See oli Leelo hommikune äratustordike. Kaunistuseks Peppa Pig- Leelo lemmiktegelane ühest väga toredast inglise multikaseriaalist.





Ja pidu ise :) Leelo ja tort- seda hetke oli mulle antud liiga lühikeselt- no pildistamise jaoks. Juba järgmisel hetkel hakkasid Peppa pere kõrvad ükshaaval Leelo suhu kaduma :D







Trikiküünlad :) Selleks, et neist jagu saada, peab sõbra appi puhuma kutsuma :)





See pilt oli mu lemmik. Ainult et fookus on teadmata suunas jalga lasknud :D Mis siis ikka :)



1 kommentaar:

  1. Oo, teil ka Peppa Pigid tordi peal. Lahe tort ja lahe Leelo!

    VastaKustuta