06 aprill 2010

Uut materjali meie toimikusse :D


Lõpuks suudan ma ennast kokku võtta ja pilte lisada siia :) Ma ei saa ise ka aru, kuidas on võimalik sellist asja nii kaootiliselt teha, aga näe, on :)

Leelo sai klotsid! 18.02.2010

Ikka sama lugu: niikui emme fotoka välja kougib, nii on lapsel halb- ei lubata seda üldse katsuda, rääkimata siis korgi objektiivi ette tagasi panekust! On alles elu!

Aa, see on kõige hirmsam autosõit mu elus! 23.veebruaril tulime Tallinnast tagasi ja ma kohutavalt kartsin meie elude pärast!!! Jube ilm oli! Õnneks vähemalt Leelo magas kogu tee ja sain täielikult hirmu tundmisele pühenduda keskmises reas... :D


Meil ongi loomad elutoas! Kui jäneseid pole, on kass ja kui kassi pole, on... eee.. puruvanad :) Need on küll putukad vist, mitte loomad... A meil on need kahejalgsed puruvanad :D


Meie pesamunake on 1-aasta ja 3-kuune!!! Muahh!

12.03.2010 Parte imetlemas.

See on üks lemmikmänguasjadest, muide! 15.03.2010

Käisime minu emmel külas :) Kui hakkas süüa saama, istus Mia kohe oma kohale- ja Leelo sättis ennast tema kõrvale!!! Kuigi kodus istub ta ju suure laua ääres ja ma ise söödan teda, siis seal oli tõeline kambavaim, mõlemad tibid sõid ise! 19.03.2010

Pissima pidi ka koos :)

Järgmisel õhtul onu Iloni juures :) vasakult: Mia, Leelo ja Andri. Leelo on Miast noorem 6 kuud ja 2 päeva, Andri Leelost jälle 4,5 kuud :)

Minu ema meessoost lapselapsed: Ilo, Mark-Felix ja Andri.

Hehe :)

Mia, Simoone ja Leelo :)

Mia.

Siin siis kogu kamp koos.

Andri oli väga üllatunud kui fotoka välk kogemata lahti läks ja talle otse silma tulistas :D Muide, Keiu, suurema pildi peal (ehk siis prindiversioonil) paistab Andu ülemine hammas ilusasti välja juba igemest! Nüüdseks on see kindlasti suur juba!?


Leelo näeb telekast koera ja teeb:"Auh!"

Minu suur venna pojakesega :)

Munadepüha meie kodus! 04.04.2010



Läks koksimiseks!

Fotosessioon "Tiinekad ja väike Leelo" :D tegelikult oli mõte parem kui teostus välja kukkus, aga noh.. Me teeme selle varsti uuesti ;) Ilmselt.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar